Innovativ modeshop blomstrer
Lækker kvalitet og dansk design behøver ikke koste en bondegård. Dette har markedet erfaret med det fremadstormende brand Noellafashion.
Det gør de rigtigt: En sammensætning af et kompetent team med en erfaring og know-how inden for hver deres områder, gør at Noella er i stand til at udfordre markedet med stilfulde trends og designs. I løbet af ganske kort tid, er markedet blevet introduceret for en ny og dynamisk tilgang til tøjbranchen. Løbende udsendes nye kollektioner, og også ofte end konkurrenterne gør det. De forstår at skabe modetøj til kvinder, som er inspirationsrig og fængende.
Især årets nytårskjoler er blevet taget rigtig godt imod på de sociale medier.
Kunderne vil ikke vente på det seneste nye – det skal være her og nu. Stilen er enkel, men rammer samtidig plet i forhold til hvad markedet efterspørger anno 2017.
Allerede på nuværende tidspunkt er der en interessant pipeline i vente i forhold til næste års kollektion.
Virksomheden bliver inspireret af flere elementer, men i en branche hvor trends og dynamik aldrig står stille, er det essentielt at have nogle kollektioner der tør udfordre og ikke mindst inspirere kunden.
Udlandet inspirerer den nye tøjkollektion
Det bliver til nogle udlandsrejser i løbet af året. Og selv om transitten i lufthavnen, samt eventuelle flyforsinkelser er frustrerende, er det hele besværet værd.
Det er netop fordi at man kan indhente rigtig meget inspiration i udlandet, fra både kunder og leverandører som kan give et nyt perspektiv på tingene.
I Danmark bor der kun 5,5 mio. mennesker. Dette betyder også at målt på verdensplan, udgør vi en meget lille brøkdel af den totale befolkning. Netop derfor er det afgørende også at åbne op for nye markeder, ligeså snart man er klar til at tage det næste skridt som virksomhed.
Det er dog ikke helt nemt, og kræver en klar strategi, men oftest også noget erfaring, da det er afgørende man bliver sat i kontakt med de rette agenter som kan give det rette boost til ens virksomhed. Ellers er der et hav af forskellige demografiske forskelle, som dels kræver en masse research, dels en kulturforståelse man ikke må overse.
Det er altid dejligt at se nye danske virksomheder inden for tøjbranchen blomstre. Det er afgørende for vores samfund, at vi anvender de kompetencer vi har inden for design, viden og netværk til at bygge vores forretninger. Målsætningen er også klart for Noella – Danmark er ikke nok. Allerede på nuværende tidspunkt er virksomheden præsenteret på enkelte nærmarkeder, men der er meget mere i vente i 2018.
Vi glæder os til at følge Noella.